Im ALIVE!

Hahaha, jag är urusel på att uppdatera min blogg, hade faktist glömt bort att jag hade en till ungefär för en halvtimme sen. Men nu ska det banne mig bli bättring!  :)
MEn var gör man, Klockan är en minut i 5 på morgonen och jag borde verkligen sova, för jag hade tänkt gå upp tidigt imorgon och dra till stan och fixa lite grejer ;) men mer om just DET imorgon.
Men vad var det jag pratade om? Jo just ja, sömn. JAg kan därimot inte somna ( jag har en störd dygnsrytm, och det trotts att jag jobbar dagtid i veckorna) men medans jag ändå bara sitter här så kan jag ju berätta att sen sist, har jag hunnit gå mina tre år på ösby, tagit studenten, varit arbetslös, gått hos arbetsförmedlingen. skaffat jobbcoutch och fått mitt nuvarande jobb ( dom behöver mig inte så läng. Jag är typ sommarvikarie ((?))... ) Som sagt så borde jag sova, men när har jag någonsin gjort det jag borde? Jag funderar faktiskt på att ta en nattpromenad. NEJ, ingen nattpromenad, sova. Nu. (Kommer inte att hända, men endå) Men skulle bara posta detta lite ovärda inlägg. bjuder ( om det funkar) på en av mina personliga favorit låtar ( för tillfället) tycker den är gullig och uppiggande :)
Love U <3

http://www.youtube.com/watch?v=wTnwjlDhAY4






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0