Svikare och änglar

Hmm, är på dåligt humör... Tänker tillbaka på veckan.


Måndag= Skit, grymt sviken jag blev av en som jag trodde var min närmaste vän, men nu är hon förhoppningsvis ute ur mitt liv förgått.
Tisdag=Städade hela stallet intför ösbydagen, mer skit från olika människor som jag trodde jag kände, som anklagade mig för massa grejer jag aldrig skulle göra ens om jag fick betalt. Som tur komm min räddare och ängel för den dagen, Sophie, som stöttade mig och försvarade mig. Hennes stöd var ovärdeligt <3<3<3<33<3
Onsdag=Forsätta städa stallet och rensa ogräs....
Torsdag=Ösbydagen, alla hade ledigt utom vi på min skola, just eftersom vi har ösbydagen, som tur är får vi komp för att vi var där. jag jobbade med nybörjarkörningen, och skulle hjälpa småbarn ur och i vagnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0