Släkten är värst

Hej!
Kollade på när min lillebror mikael och hans kompis när de fick för sig att dom skulle göra en frisyr på Micke. Jaha, först rufsade de till håret i en snygg frisyr, men sen kom de på hur kul det skulle vara att göra bakåtslickat på Micke. Sagt och gjort, suck, resultatet var inte smickrande, men underhållande dock.

Några bilder. (Kvaliten är usel, jag har bara min mobil att ta kort med)

Ursch!

En bild bakifrån... Jag tycker faktist det ser sliskit och äckligt ut, asg.

-



Jag vet ärligt talat inte vad han håller på med här.....

-



Lillebror med kompis (  vänster Mikael )

-



Haha, kunde inte låta bli att lägga upp en julbild på mig och lillebror.

Jag förstår inte hur de orkar, och det är lite kul att de faktist gav mig tillåtelse att lägga ut de här bilderna.

Hihi, det får vara allt för tillfället.

See you later <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0