Brr

Igår var jag inne i Västerås med Emilia och köpte massa kläder på rean :). Vi åt på Subway och flummade allmänt runt.
Idag var jag I västerås med sandra och gjorde henne sällskap medans hon kollade kläder, vi käkade på Donken eftersom jag virrade bort mig och inte kom ihåg var Subway låg.. Vi kollade mer kläder, fikade på Wayns vid tågstationen. Jag åkte hem och packade och städade. Sen började jag gå till tåget, halv-vägs kommer jag på att jag har glömt mitt tågkort så jag får gå tillbaka och hämta det. Sen inser jag att jag håller på att missa tåget så jag fick springa som en dåre... Men jagh hann ialf.  Nu är jag hemma hos Emilia och vi var ute med hennes hund, vi höll på och frysa ihjäl! Imorgon blir det nyår i Västerås.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0